cVatemz
 
 


JOUW ROL

Voorheen viel de afdeling Vastgoed onder
de verantwoordelijkheid van de Manager Bedrijfsvoering en Vastgoedontwikkeling onder de verantwoordelijkheid van de Directeur Bestuurder.

We zijn nu bezig om deze cruciale functies samen te voegen tot één geïntegreerde rol: Manager Vastgoedbeheer & Ontwikkeling, een ware vakmanager. We zetten vol in op een samenhangende strategie die vastgoedbeheer en de ontwikkeling van nieuwbouwprojecten optimaliseert. Hiermee garanderen we dat deze essentiële taken de focus en toewijding ontvangen die ze vereisen.

Kortom, een unieke kans voor een daadkrachtige manager met een pioniersgeest, gericht op zowel het vervullen van essentiële verantwoordelijkheden als het leveren van een significante bijdrage aan:

  • Lidmaatschap MT en boegbeeldfunctie: 
    Je draagt bij als professioneel MT-lid aan het behalen van de organisatiedoelen, levert inhoudelijke bijdragen aan de totstandkoming van het ondernemingsplan, jaarplan, integrale begroting, jaarverslag, en prestatieafspraken en draagt de missie, visie, en MT-besluiten in- en extern krachtig uit.
  • leidinggeven: 
    Je zorgt voor vak-volwassen en gemotiveerde medewerkers binnen een afdeling van 10 medewerkers door kennis, competenties, persoonlijke ontwikkeling en werkplezier te bevorderen.
  • Management van de afdeling: Verantwoordelijk voor de output en rendement van de afdeling conform bedrijfsmatige, professionele, en volkshuisvestelijke normen. Dit omvat een leiderschapsrol in sloop-, nieuwbouw-, verduurzamingsprojecten, planmatig en contractonderhoud, vastgoedsturing, en vastgoedadministratie.
  • Beleid Vastgoed:
    Je draagt bij aan woningmarktvisie, portefeuillestrategie, en assetmanagement en realiseert (innovatief) kwaliteits-, duurzaamheids-, inkoop-, en onderhoudsbeleid.
  • Projectontwikkeling:
    Initiëren en realiseren van vastgoedprojecten conform de wensportefeuille en zorgdragen voor compliance van lopende projecten.
  • Relatiebeheer:
    Benutten van netwerken voor het bereiken van maatschappelijke doelen en samenwerking met belanghouders.

WAT JE MEEBRENGT

  • In deze sleutelpositie ben je meer dan een strategisch leider; je bent een toegankelijke en ondersteunende manager die situationeel en coachend kan leiden, met een sterk accent op mensgerichtheid en verbindende communicatie. Terwijl de afdelingen Vastgoedbeheer en Nieuwbouw samenkomen, erken je actief de unieke behoeften van ieder teamlid door aanwezig te zijn en aandachtig te luisteren. Als onze nieuwe manager word jij de drijvende kracht achter de succesvolle harmonisatie van deze samengevoegde afdelingen.
  • Je staat bekend om je nuchtere en resultaatgerichte benadering, essentieel voor het effectief beheersen van operationele uitdagingen en het sturen van complexe projecten naar succes. Met jouw ervaring in crisis- en conflictmanagement ben je uitstekend uitgerust om onze organisatie door onvoorziene situaties te leiden, vooral nu je de leiding neemt in het samenbrengen van twee culturen binnen een nieuwe afdeling. Jouw vermogen om kalm en doelgericht te blijven, speelt een cruciale rol bij het versterken van onze organisatie en het bevorderen van veerkracht en aanpassingsvermogen in tijden van verandering.
  • Voor de ideale kandidaat is een hechte verbinding met onze huurders cruciaal, zowel in het beheer als de ontwikkeling van ons vastgoed. Deze connectie stuurt ons in het vervullen van onze missie, waarbij kwalitatief hoogwaardig wonen en het welzijn van de huurders vooropstaan.
  • Een sterke affiniteit met duurzaamheid
    en een visie op bio-based bouwen, ondersteund door relevante kennis en ervaring in deze gebieden.
  • Uitgebreide ervaring in vastgoedbeheer en -ontwikkeling, met een bewezen trackrecord in het toepassen van strategie en tactiek voor optimale resultaten. Kennis van de laatste trends en regelgeving in de vastgoedsector is essentieel.
  • Excellente communicatievaardigheden
    voor zowel interne als externe vertegenwoordiging, inclusief de vaardigheid om complexe informatie helder over te brengen en sterke relaties op te bouwen met stakeholders.
  • Expertise in risicomanagement en strategische planning, met de capaciteit om langetermijnplannen te ontwikkelen die aansluiten bij de doelstellingen van de organisatie.
  • Uitstekende teamwerkvaardigheden en de capaciteit om actief bij te dragen aan het managementteam, waarbij analytisch inzicht, flexibiliteit, proactiviteit, onderhandelingsbekwaamheid worden gecombineerd voor leiderschap in innovatie en het realiseren van duurzame, toekomstgerichte oplossingen.
  • Academische scholing of equivalent denkniveau.

WIJ BIEDEN

Bij Fien Wonen heb je de kans om aan het roer te staan van onze innovatieve vastgoedprojecten en een leidende rol te vervullen in de transitie naar bio-based bouwen. Deze uitnodiging om deel uit te maken van onze organisatie is uniek vanwege de mogelijkheid om de nieuwe positie vorm te geven en bij te dragen aan de realisatie van betekenisvolle en duurzame veranderingen in de huisvestingssector.

ARBEIDSVOORWAARDEN

  • Deze functie is ontworpen met flexibiliteit in gedachten, waardoor het ideaal is voor diegenen die balans zoeken tussen werk en privé.
  • Je ontvangt een marktconform salaris dat varieert van € 5.139,00 tot € 8.079,00, aangevuld met een eindejaarsuitkering van 2%. (schaal M, conform cao Woondiensten).
  • Een genereus budget voor loopbaanontwikkeling en een jaarlijkse vitaliteitsvergoeding.
  • Op basis van een fulltime dienstverband geniet je van 218,6 verlofuren, plus 8% vakantiegeld.
  • Een robuust pensioenplan via SPW, ondersteunend aan jouw toekomst.

INTERESSE?

Ed Knoppert van VATEMZ Executive Search Professionals hebben wij gevraagd ons te ondersteunen bij het vinden van onze nieuwe manager. Ben jij overtuigd dat deze baan bij Fien Wonen jou goed past? Weet dan dat je CV mailen voldoende is om uitgenodigd te worden voor een kop koffie of thee om nader kennis te maken en geïnformeerd te worden.

Je CV ontvangen zij graag, ter attentie van Ed Knoppert, via info@vatemz.nl. Ed verzorgt Van A Tot En Met Z het traject en is voor vragen bereikbaar via 06 21 21 10 53 (ook buiten kantooruren) of via 020 210 39 09.

 
 
 
 
E-mailen
Bellen
Info